O blagovni znamki son(č)no

Sadjarstvo je bilo od nekdaj pomembna dejavnost vipavskega kmeta, vipavsko sadje pa je zaradi svoje odlične kakovosti slovelo daleč naokoli. Zaradi ugodne klime sezona sadja na Vipavskem traja skozi vse leto – od najzgodnejših češenj in jagod zgodaj spomladi, do kostanja, oljk in kakija pozno pozimi, glavna sadna sezona pa je poleti, ko zorijo marelice in breskve.

Grafični element sočno-sončno želi predvsem poudariti, da vipavski plodovi do svoje sočnosti zorijo na soncu, ne glede na vrsto in letni čas, v katerem dozorevajo. Namenjen je pospeševanju direktne prodaje konzumnega sadja na tržnicah, v trgovinah, … . Uporabiti ga je mogoče za izdelke iz sadja ter tudi za turistične produkte v povezavi s sadjem – sadna cesta, prireditve, tržnice, … .

 

Blagovna znamka za vipavsko sadje

 

 

 

 

Celostna grafična podoba znaka So(n)čno